Top

O nas

Nasza dewiza to: „Przyjedź jako nasz Gość – wyjeżdżaj jako Przyjaciel”.

O Nautice

Działamy od 1997 roku. Prowadzimy bazy nurkowe w Chorwacji, organizujemy safari w Egipcie i wyprawy do najsłynniejszych miejsc nurkowych na świecie, prowadzimy kursy na każdym poziomie zaawansowania. Zapraszamy!

Pomysł zorganizowania polskiej bazy nurkowej w Chorwacji narodził się podczas jednego z naszych wakacyjnych wyjazdów w lipcu 1997 roku. Pokonując setki kilometrów chorwackiego wybrzeża, rozglądaliśmy się za najlepszym miejscem nadającym się zarówno do prowadzenia kursów, jaki odpowiednim dla nurkowych zapaleńców, poszukujących pod wodą niecodziennych krajobrazów i technicznych wyzwań. Szukaliśmy lokalizacji wygodnej dla grup i otoczenia przyjaznego rodzicom z dziećmi. Chcieliśmy połączyć wiele wątków, skalne klify, kamienne miasteczka, winnice, miejscowe restauracyjki – wszystkie znane nam zapachy i smaki Chorwacji. Szukaliśmy miejsca – kwintesencji. I znaleźliśmy ją na wyspach.

Pierwsza baza Nautici przyjęła Gości w 1998 roku. Po kilku latach osiedliśmy na dobre na wyspie Hvar, a w 2015 roku na miejsce naszej drugiej bazy wybraliśmy wyspę Vis. Od początku maja do połowy listopada prowadzimy w nich szkolenia na wszystkich poziomach wiedzy nurkowej i zapraszamy na nurkowania, prezentujące surowe piękno podwodnej Dalmacji.

Odwiedzamy wraki statków, podwodne ściany i jaskinie, fotografujemy mieszkańców Adriatyku. Wierzymy, że partnerskie zachowanie, troska o bezpieczeństwo i dbałość o środowisko morskie są podstawą udanego nurkowania, dlatego rozwijamy te wartości oraz podczas wykładów i pokazów slajdów. Na nurkowaniu zabawa się nie kończy – wycieczki po wyspie, wypady do lokalnych knajpek i uroczyste zakończenia turnusu i wieczorne tańce tworzą magiczną atmosferę bazy, do której chce się wracać…

Niedługo po założeniu bazy nurkowej w Chorwacji, zapragnęliśmy dalszego podboju nieodkrytych jeszcze nurkowych destynacji. W 1999 roku zorganizowaliśmy pierwszy stacjonarny wyjazd do Egiptu, a w 2001 roku pojawił się pomysł organizacji wyjazdu na łódź safari. Byliśmy zachwyceni atrakcyjnością miejsc nurkowych i prostotą logistyki nurkowej, pozwalającą na wykonanie nawet 4 nurkowań dziennie. Dwa lata później, w 2003 roku, wykonaliśmy już 6 takich imprez.

I tak oto od tego czasu Morze Czerwone w wersji safari odwiedziliśmy już ponad 800 razy! W samym 2019 roku zorganizowaliśmy 27 safari nurkowych w Egipcie.

Dla osób chcących spędzić tydzień w wersji nurkowej, bez konieczności zwiedzania „lądu”, safari to wybór idealny. To co wyróżnia safari nurkowe od wyjazdów stacjonarnych to przede wszystkim nadzwyczajna atrakcyjność miejscówek nurkowych, niedostępnych z brzegu, a w związku z tym rzadziej odwiedzanych oraz uproszczona do minimum logistyka przygotowań do nurkowania. Na otwartym morzu spotykamy najrozmaitszych jego mieszkańców, barwne rafy i potężne wraki, a każde nurkowanie dostarcza niesamowitych wrażeń i niespodzianek. Tylko na takim wyjeździe zakładanie mokrych pianek staje się przyjemnością, a pobudka o 5:30 nie sprawia żadnego problemu nawet największym śpiochom.

Sprawdź naszą ofertę

Poznaj nas

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami. Z przyjemnością pomożemy wybrać wyjazd nurkowy idealny dla Ciebie!